środa, 11 lipca 2018

Radiestezja w praktyce

,,Radiestezja w praktyce" - to tytuł mojej pierwszej książki wydanej w 2016 roku przez Wydawnictwo Studio Astropsychologii w Białymstoku. Pierwotny tytuł brzmiał: ,,Moje doświadczenie w radiestezji", gdyż jest to dosłownie zbiór moich doświadczeń radiestezyjnych, jakie przeprowadzałam od ponad dwudziestu lat... Wydawnictwo postanowiło zmienić tytuł, by zachęcić czytelników do lepszego zapoznania się z treścią książki. Jest oczywiste, że w przypadku osoby nieznanej, której nazwisko niewiele mówi czytelnikowi, tego typu tytuł nie zachęci do zakupu być może interesującej książki...Tak więc pod tytułem: „Radiestezja w praktyce" kryje się zbiór moich notatek z przeprowadzonych przeze mnie ekspertyz. Czy tę książkę można zaliczyć do podręczników radiestezyjnych? Nie mnie to oceniać. Moją książkę wydałam tylko i wyłącznie po to, by pozostawić po sobie ślad mojego zaangażowania w radiestezję i przedstawić mój pogląd na niektóre aspekty.




 ,,Miejsca Mocy - z wahadełkiem na szlaku" - to tytuł mojej kolejnej książki poświęconej tematyce radiestezyjnej i naturoterapii, wydanej w 2020 roku przez Wydawnictwo Studio Astropsychologii w Białymstoku. Pierwotny tytuł książki, brzmiał: ,,Z wahadełkiem na szlaku", gdyż tematyka książki skupia się głównie na przeprowadzaniu przeze mnie ekspertyz radiestezyjnych na górskich szlakach i innych ciekawych szlakach turystycznych. Zachęcam wielbicieli górskich wędrówek także tych "leśnych duszków" i zwolenników spacerów w plenerze do zapoznania się z treścią mojej najnowszej książki i poszerzenia wiedzy w zakresie naturoterapii. Żyjemy w trudnych czasach, na co dzień jesteśmy bombardowani chemią i szkodliwym smogiem elektromagnetycznym, warto więc przynajmniej w weekendy uciec w przyjemne obszary naturalnej zieleni.

Janina Lampert-Smak


Kolejną książką, jaką chciałabym zaprezentować czytelnikom zainteresowanych tym razem tematyką zjawisk paranormalnych, wydaną pod pseudonimem 
Nina Brzezińska, jest: " Jej dwa światy". 



Autorka książki od najmłodszych lat żyje - można powiedzieć na granicy światów. Jej świat fizyczny od zawsze przeplatały przeróżne fantomy, niemożliwe do wytłumaczenia w prosty, logiczny sposób. Obejmowały one zjawiska dźwiękowe, wizualne, a także nierzadko prorocze sny. ,,Jej dwa światy" to zarówno zapis fragmentów wspomnień z życia autorki, jak i jej przemyśleń związanych z przeznaczeniem, życiową misją i zaskakującymi znienacka  zjawiskami paranormalnymi, których nie każdemu dane jest doświadczać.


Zachęcam również do zapoznania się z archiwalnymi artykułami czasopism „Nieznany Świat", „Czwarty Wymiar" i „Szaman":

https://nieznany.pl/pl/p/Nieznany-Swiat-72010/5567 s. 10-11
art. „Ojciec Pilón: radiesteta i badacz fenomenów parapsychicznych"

https://nieznany.pl/pl/p/Nieznany-Swiat-42011/6134 art. Misja (o argentyńskim księdzu radiestecie - Ojcu Ricardo Geruli)

Nieznany Świat 6/2011 - Nieznany Świat art. Fenomen bliźniąt s.12-
14.

art. „Miasto przeklęte"


s.18-20 art. „Święci bandyci i inni"

art. „Misterium Tańca"

9/04 Czwarty Wymiar- art. Reakcja wahadeł s.16-17.

7/14 Czwarty Wymiar - art. Tajemniczy Bornholm s.26-28

5/18 Czwarty Wymiar - art. Energia kształtu s.28-30

8/18 Czwarty Wymiar - art. Praca z różdżką i wahadełkiem s.42-45

11/18 Czwarty Wymiar - art. Antequera i jej dolmeny s. 44-49

4/19 Czwarty Wymiar - art. Felix Arba-Wyspa Szczęśliwa s.40-43

8/19 Czwarty Wymiar - art. KRK-Złota Wyspa s.42-46


https://www.4wymiar.pl/numer-12-2019/ - art. Człowiek, natura, otoczenie... s.54-55

3/20 Czwarty Wymiar - art. Energia Gór s. 69-71

https://psychotronika.pl/2013/07/16/ziola-tradycja-w-polskim-domu/

Szaman  4/2002 art. Rośliny lubią dobre sąsiedztwo s.11.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz